Brev:
Cykelhjelm til baby
18. juli 2023
Alder:
6 mdr.
Cykelhjelm til baby
Hej Helen
Vores lillesøster er nu knap 6 måneder gammel og vi er så heldige at vi har fået en ladcykel, så vi kan køre med begge børn. Lillesøster kan ligge i en babyindsats og storebror ved siden af. Det bliver super godt og jeg er så glad!
Men, hvad med cykelhjelm? Storebror har selvfølgelig cykelhjelm på, men hvad med lillesøster, skal hun ha hjelm på, hun er jo stadig kun en baby, selvom hun snart er 1/2 år… som tiden dog går 😅
Hvad siger du?
Kærlig hilsen
Mette